Äntligen ! :) <3

Äntligen är jag hemma idag har jag varit i skolan såklaart....
På slöjden råkade jag få en skölp i handen så smart som man är !
och sen var det en vanlig dag....
Nu tänkte jag ta frågestunden !

Vem är din bästa vän?
1. Min absolut bästa vän är Felicia.

Varför bytte du skola ?     
2. Jag bytte skola för att den inte var bra i högstadiet !

Har du någon hemlighet och kan du berätta den för någon !
3. Ja det har jag och jag har inte berättat den för någon :)
 
Hur kan du vara så snygg !   
4. Hahah tack men jag tycker inte jag är snygg ! :) 

Hur känns det att ha världens coolaste storasyster?
5. Ahh du syster det känns så bra att ha en cool syster !!

Hahah tack alla som kommenterade ! :) <3

  

   
     
     
   
   


Kommentarer
Postat av: Kajsa

:)

2011-10-04 @ 17:22:16
URL: http://kajsaahh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0